Moduł społecznościowy czeka na użytkowników

Centrum pomocy składa się z dwóch części: bazy wiedzy oraz oddzielnej platformy społecznościowej. Część społecznościowa zawiera pytania i odpowiedzi uporządkowane według tematów. Pytania mogą dotyczyć pomysłów, porad lub innych kwestii. Aby rozpocząć, przeczytaj dokument Managing community content (Zarządzanie treścią społeczności).

Uwaga: Pamiętaj, że tematy i artykuły to dwa różne pojęcia. W module społecznościowym temat oznacza najwyższy poziom w strukturze pytań.

Kluczowym składnikiem sprawnie działającego modułu społecznościowego są moderatorzy. Ich zadaniem jest promowanie użytkowników dysponujących dużą wiedzą na temat produktów (którzy chętnie się tą wiedzą dzielą), pomaganie zagubionym użytkownikom, a także publikowanie najnowszych porad od ekspertów w dziedzinie poszczególnych produktów.

Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Oparte na technologii Zendesk